SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA SPLETNE TRGOVINE

Splošni pogoji poslovanja spletne spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov, s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

Pojmi

  1. ponudnik je Mannika d.o.o, Vodovodna cesta 99, 1000 Ljubljana
  2. kupec je oseba v spletni trgovini
  3. spletna trgovina je informacijski sistem namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku

Cena

Vse cene izdelkov so navedene v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV).

 

Prijava

Ob registraciji v spletno trgovino obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo, ki ga določi sam. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki.
Uporabnik lahko v spletni trgovini nakupuje kot gost, kar pomeni, da za nakup ni potrebno ustvariti uporabniškega računa, mora pa vseeno vnesti podatke ter prebrati Splošne pogoje poslovanja.
Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine mannika d.o.o (www.mannika.si), pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu zagotovil naslednje informacije:

  • Identiteto podjetja (ime in sedež podjetja),
  • Kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • Bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • Dobavljivost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani, naj bi bil dobavljiv v razumljivem roku),
  • Pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • Vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti ali že vsebujejo davke in stroške prevoza.
  • Način plačila in dostave,
  • Časovno veljavnost ponudbe,
  • Rok v katerem je še možno odstopiti od pogodbe; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  • Pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Postopek nakupa

  1. Nakup izdelkov v spletni trgovini MANNIKA
  2. Nakup izdelkov v spletni trgovini mannika.si je preprost. Naročilo lahko izvedete:

    1. Preko spletne trgovine mannika.si kot registrirani uporabnik oz. kot gost.
    2. Z oddajo naročila preko e-pošte info@mannika.si
    3. S klicem na telefonsko številko 01 530 94 96
  3. Postopek nakupa
  4. V spletni trgovini izberite željen izdelek in ponujeno možnost (številka obutve) ter količino ter ga dodajte v nakupovalno košarico s klikom na gumb "DODAJ V KOŠARICO". Vsebina košarice se ob dodajanju izdelkov samodejno posodablja.

    Ko ste izbrali željene izdelke s klikom na gumb košarice, v desnem gornjem vogalu, imate pregled izbranega izdelka, kot in ogled podrobnosti (številka, cena, model), kot in možnost urejanja košarice, oz. popraviti ali izbrisati izdelek. Če je vse v redu kliknite gumb „POJDITE NA BLAGAJNO“.

    Preusmerjeni boste na stran, kjer vpišete vaše podatke za naročilo in dostavo. V kolikor ste registrirani uporabnik in se predhodno prijavite v spletno trgovino z uporabniškim imenom in geslom, bodo polja v obrazcu za naročilo izpolnjena samodejno + lagko klikom na gumb „NOV NASLOV“, lahko izberete nov naslov za dostavo.

Če niste registrirani, prosimo vas za izbolnite obrazec za dostavo.

Če ste končali vpis podatkov za dostavo, klikom na gumb „NASLEDNJE“, vam se bo otprla naslednja stran kje imate možnost izbire dostave:

  1. Plačilo z bančnim nakazilom
  2. PayPal Website Payments Standards
  3. Plačilo po povzetju.

Če ste izbrali način plačila otpre Vam se možnost ureditve naročila še enkrat klikom na gumb „PREGLED IN UREJANJE KOŠARICE““, kot in preveritev naslova za dostavo.

Obkljukajte Z potrditvijo naročila se strinjam z OBVEZNOSTJO PLAČILA, POGOJI POSLOVANJA in POGOJI VRAČILA

Kliknite gumb "ODDAJ NAROČILO", na vpisan elektronski naslov boste prejeli potrditveno elektronsko sporočilo skupaj z naročilnico/predračunom. Račun boste prejeli skupaj z naročenimi izdelki.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik klikne gumb ODDAJ NAROČILO. Kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu naročila . Od tega trenutka dalje so cene in drugi pogoji fiksni in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Kupec ima pravico, da iz kakršnihkoli razlogov v 14 dneh odstopi od pogodbe. To stori pisno, na e-naslov prodajalca.
Kupec mora blago vrniti v 14 dneh po pisnem sporočilu, na naslov sedeža ponudnika.
Vračilo celotne kupnine ponudnik vrne kupcu takoj, ko je to mogoče oz. najkasneje v 14 dneh od prejema pisnega obvestila o odstopu. Za zagotavljanje varnosti transakcij in točnosti plačilnih evidenc ponudnik vračilo kupnine izvede na enako plačilno sredstvo kot je bilo nakazan znesek nakupa.
Edini strošek, ki ga je dolžan poravnati kupec v primeru odstopa od pogodbe, je strošek vračila izdelka ponudniku.

Če kupec vrne prejeto blago v roku za odstop od pogodbe, se to šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Izdelki morajo biti vrnjeni v originalni nepoškodovani embalaži z vsemi elementi vsebine.


Stvarna napaka

    1. Opredelitev stvarne napake

Napaka je stvarna:

      • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
      • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
      • če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
      • če je ponudnik izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
    1. Preverjanje primernosti izdelka

Primernost izdelka za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

    1. Uveljavitev stvarne napake

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti ponudnika v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Ponudnik ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Pravico do uveljavitve stvarne napake natančneje opredeljuje Zakon o varstvu potrošnikov.

Obrazec za uveljavitev stvarne napake se nahaja tukaj

Dostava

Dostavo naročenega blaga opravlja naš pogodbeni partner  GLS. Vsa naročila blaga iz zaloge bodo odpremljena še isti ali naslednji delovni dan (pod pogojem, da je blago na zalogi). Ob sobotah, nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo. Dostava blaga je omejena na ozemlje držav EU, Slovenije in Hrvaške.  Dostava se izvrši na vaš naslov, ki ste ga navedli ob prijavi ali naročilu. V primeru, da vas ob času dostave ni doma, se bo dostavljavec dogovoril z vami o ponovni dostavi, brez dodatnih stroškov. Možen je tudi osebni prevzem naročenega blaga v naši poslovalnici.

Garancija

Vsi izdelki v naši ponudbi imajo najmanj 6 mesecev garancije. V primeru, da ima artikel drugačno garancijsko dobo je le ta vključena v opisu artikla. Pri spletnem nakupu garancija prične veljati z dnevom vročitve pošiljke.

Veljavnost ponudbe

Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila - ODDAJ NAROČILO. Vse cene vsebujejo DDV.

Cene v spletni prodajalni se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.

Slike odražajo vedno v celoti dejansko stanje izdelkov.

Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.

Komunikacija

Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu prvi izrecno ne nasprotuje.

Arhiviranje pogodb

Pogodba, ki jo skleneta ponudnik in uporabnik, je trajno shranjena pri podjetju ponudnika. Kupec - registrirani uporabnik lahko kadarkoli dostopa do sklenjenih pogodb oz. računov tudi na spletni strani ponudnika, Moja naročila, kjer so pogodbe trajno shranjene.

Reklamna elektronska sporočila morajo vsebovati naslednje sestavine:

  • Jasno in nedvoumno morajo biti označena kot reklamna sporočila.
  • Pošiljatelj mora biti jasno razviden.
  • Različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, morajo biti označene kot takšne.
  • Željo uporabnika, da ne prejemajo reklamnih sporočil, je potrebno spoštovati.

Pritožbe

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. 

V primeru pritožbe se kupec lahko obrne na ponudnika pisno na e-naslov office@mannika.si, ali prek telefona.
Ponudnik v 5-ih delovnih dneh sporoči kupcu prejem pritožbe in predvideno trajanje obravnave, vseskozi pa ga tudi obvešča o poteku postopka. 

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
V primeru, ko sporazumna rešitev ni mogoča je za reševanje sporov pristojno sodišče s sedežem v kraju prebivališča kupca.